kpkdrwinowo.jun.pl - Republika Drwinowska

Produkty - Doppelgänger Nilkcőlb

Kuba - 2013-04-18, 20:33
Temat postu: Doppelgänger Nilkcőlb
Doppelgänger Nilkcőlb

Jest to nowy, tani pojazd stworzony przez niemieckich projektantów. Z powodu braku pieniędzy firma została wykupiona przez Cavaliere. Nazwa została bez zmian, a firma zyskała także prawa do produkcji pierwszej wersji pojazdu z 1974 roku- Doppelgänger`a Blőcklin.



Dane ogólne
Nazwa: Doppelgänger Nilkcőlb
Producent: Cavaliere
Miejsce produkcji: Wedel w powiecie Pinneberg, kraj związkowy Szlezwik-Holsztyn, Niemcy

Dane techniczne
Niskopodłogowy pojazd klasy MAXI.
Układ drzwi: 2-2-2
Liczba drzwi: 3
Wysokość podłogi w I drzwiach: 333 mm
Wysokość podłogi w II drzwiach: 333 mm
Wysokość podłogi w III drzwiach: 333 mm
Po zastosowaniu przyklęku: -73 mm
Szerokość drzwi: 1250 mm
Silnik:
Doppelgänger Jann (Omega) 2.0
Skrzynia biegów:
Doppelgänger Maltisse (Alpha) 2.0
Długość: 11 900 mm
Szerokość: 2 600 mm
Wysokość: 3 000 mm
Masa całkowita: 18 000 kg

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 34
Liczba miejsc stojących: 66
Razem: 100
ABS: w wyposażeniu
ASR: w wyposażeniu
EBS: dodatkowo płatny
ESP: dodatkowo płatny
Klimatyzacja kierowcy: w wyposażeniu
Klimatyzacja pasażerów: dodatkowo płatna
Zestaw informacji pasażerskiej: dodatkowo płatny
Przyklęk: w wyposażeniu

Możliwa produkcja wersji o układzie drzwi: 2-2-0. Możliwe wyposażenie pojazdu w silnik Doppelgänger Jann Eco 1.0- elektryczny lub w napęd gazowy. Cena nie ulegnie zmianie*.

Cena:
475 000 PLN

Cena z klimatyzacją pasażerską, EBS, ESP i zestawem informacji pasażerskiej:
495 000 PLN


Testowanie: za darmo **
___________________________________________________________________________
*-cena z napędem gazowym- upusty do 465 000 PLN!
**- powyżej 30 dni płatne dodatkowo 200 PLN dziennie, maksymalnie razem 60 dni

Tramwajarz - 2013-04-18, 20:47

1. Jest dostępny napęd LNG?
2. Światła i zderzak przypomina mi Jelcza M125M ;-)
3. Nie wiem czy ta przednia szyba nie jest za nisko, moim zdaniem jest to kiepskie rozwiązanie.
4. Dlaczego na rysunku ten pojazd nie ma żadnego okna otwieranego?

Ogólnie pojazd mi się podoba, chociaż jakby trochę nad nim popracować to było by świetnie.

Kuba - 2013-04-18, 20:55

1. Skroplony gaz ziemny... możliwe, możliwe, ale koszta wyniosą około 510 000 PLN, to nie jest popularne rozwiązanie.
2. Konstrukcja bazuje na Jelczu, Manie, Scanii, Irisbusie oraz na czymś, czego nie pamiętam :-P
3. Taka była moja koncepcja, nie spodziewałem się 100% uznania.
4. Można dostosować- wiem, że np. ty lubisz duże przesuwne, zaś ja wolę mniejsze. Zakładam na razie, że druga strona będzie posiadać kilka dużych okien przesuwnych. Z tej strony nie planuję żadnego otwieranego.

Tramwajarz - 2013-04-18, 21:23

Cytat:
1. Skroplony gaz ziemny... możliwe, możliwe, ale koszta wyniosą około 510 000 PLN, to nie jest popularne rozwiązanie.

Ale jest to bardzo dobre rozwiązanie, silnik jest przy lepszej kondycji niż w CNG, i w dodatku jest to tanie i równie dobre z dieslem, rozwiązanie ;-)

Poważnie się zastanawiam nad kupnem 2 sztuk z LNG ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group