kpkdrwinowo.jun.pl - Republika Drwinowska

Sprawy dotyczące forum - Regulamin forum

Tramwajarz - 2012-07-17, 16:33
Temat postu: Regulamin forum
1. Postawienia ogólne
1.1 Forum dotyczy fikcyjnej organizacji jaką jest KPK Drwinowo oraz fikcyjnego państwa jakim jest Republika Drwinowska;
1.2 Rejestracja na forum jest bezpłatna;
1.3 Dosłownie każdy może zarejestrować się na forum;
1.4 Każdy użytkownik ma prawo zakładać firmę, brać aktywny udział w życiu forum, oraz startować w wyborach samorządowych;
1.5 Burmistrzem bądź wojewodą nie może być osoba z ostrzeżeniem;
1.6 Obrażanie innych badz szantarze emocjonalne sa całkowicie zabronione i surowo karane;
1.7 Na jednego użytkownika przypada jedno konto;
1.8 Absolutny zakaz przeklinania i umieszczania treści rasistowskich i pornograficznych;
1.9 Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For chyba ze jest wydzielony temat do dyskusji

2. Posty i tematy
2.1 Pisząc post bądź zakładając temat dobrze by było aby miał on jakiś sens;
2.2 Absolutnie zabronione jest pisanie tematów takich w których piszemy np. Tutaj będą wypisywane ogłoszenia z firmy. Lepiej założyć taki temat kiedy będzie się miało coś do przekazania. Zakładanie takich tematów jest surowo postrzegane przez administrację i traktowane jako SPAM;
2.3 Pisząc post lub temat należy zadbać oto aby był on zrozumiały dla wszystkich użytkowników;
2.4 Nie pisz posta za postem -Jezeli sie pomyliłeś lub chcesz coś dopisać uzyj opcji edytuj
2.5 Staraj się nie popełniać błędów ortograficznych;
2.6 Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
2.7 kopiowanie pomysłów( takich jak stworzenie nowej firmy,podpisywanie sie pod modelem autobusu bądz podobne) autorów przez innego użytkownika jest surowo zakazane i karane OSTRZEŻENIEM chyba że uzytkownik nie zatwierdził postu modelu bądz cos podobnego tekstem w poście :wszelkie prawa zastrzeżone @<nick uzytkownika>
wtedy do korzystania ma prawo KAŻDY
2.8 Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane( SZCZEGÓLNIE W SHOUTBOX-ie!). Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
2.9 Wprowadza się następujące zasady używania kolorów fontów:
- kolor ,,green" pozostaje do dyspozycji Administratorów,
- kolor ,,Blue'' jest zarezerwowany dla Moderatorów.
2.10 Pisanie WIELKIMI LITERAMI (lub z wytłuszczeniem) oznacza krzyk lub podniesiony głos. To tak jakby ktoś stał nad nami i krzyczał prosto w ucho (Nie zalecamy!)
2.11wszelkiekłótnie w schoutboxie czy na forum jest surowo zabronione i karane WARNEM[/u]

3.Sygnatury i podpisy:
Użytkownicy Forum mają prawo do posiadania podpisów, które automatycznie zamieszczane są pod napisanymi przez nich Wiadomościami.. Zabrania się wykorzystywania podpisów komercyjnie, sprzedawania lub udostępniania ich innym osobom.
3.2 Zasady dotyczące podpisów:
a) maksymalnie 3 linijki, łącznie 200 znaków
b) możesz zastosować BBCode, na co masz dodatkowe 200 znaków, jednakże:
- maksymalna wielkość czcionki to 3
c) możesz zamieścić linki do swoich stron, jednak nie mogą to być linki afiliacyjne
d) podpis nie powinien być wizualnie męczący dla Użytkowników a także nie powinien zawierać słów niecenzuralnych czy niesmacznych
3.3 Zabrania się używania logo (w całości lub części) lub nazwy serwisu jako Awatara Użytkownika. Nie wolno również używać nazwy Użytkownika, mogącej budzić skojarzenia o powiązaniu z Administratorem lub Forum.
3.4 Wielkość Awatarów :nie może być szerszy niż 100 pikseli i wyższy niż 100 pikseli. Rozmiar nie może przekraczać 29 Kb.

4.Administracja i moderatorzy
4.1 Osoby w Administracji i moderacji nie spędzaja czasu na forum 24h 7.dni w tygodniu, więc uszanuj to iz tez maja zycie osobiste .Czekasz na akceptacje wniosku ,odebranie modelu bądz coś innego napewno to otrzymasz . Cierpliwośc jest cnotą ;-)
4.2 Administratorzy i mają prawo zmienić regulamin.Moderatorzy po wcześniejszym uzgodnieniu z adminem
4.3 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
4.4 Podwarzarzając zdanie admina badz moderatora dotyczące postów lub tematów przyczyniasz sie do ostrzeżenia

5 KARY
Niestosowanie sie do regulaminu nagradzamy:
1-3 Ostrzeżenia-Uzytkownik jest obserwowany
4 ostrzeżenia=zakaz pisania
6-ostrzeżeń=ban (zależny czas BAN-a od rodzaju czynu}

To na tyle ;-)
zaktualizowano regulamin 27.01.2013
Adrianooo

Tramwajarz - 2012-07-24, 15:05

Nowy, doszlifowany regulamin. Wchodzi on z życiem dnia 24 lipca 2012 roku o godzinie 15:10.
adrianooo - 2013-04-22, 14:14

22.04.2013
Zaktualizowano Regulamin
->Sygnatury i podpisy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group