Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 527 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-07-27, 11:58
Bankrutują, według mnie... Przeliczyli się z kosztami, 99 PLN za osobę to trochę mało, za mało, żeby linie miały się utrzymać, bo nie zawsze przecież samolot jest wypełniony w 100%. Ja usłyszałem o zawieszeniu połączeń w radiu, o 8.00. Z tego co wiem, niema kontaktu z nikim z firmy.
Nie wszystkie. OLT posiada we flocie 2 typy samolotów. Jakieś Airbusy i ATRy. Wszystkie loty ATRów zostały odwołane, ponieważ nie mają kasy na spłacenie kredytu i wycofali te samolotu ze swojej floty.
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 527 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-07-27, 12:32
150 tys. pasażerów z biletami OLT Express
27 lipca 2012, godz. 12:25
Jarosław Frankowski, dyrektor zarządzający OLT, rozmawia z dziennikarzami w Rębiechowie.
130 tys. pasażerów posiadało wykupione bilety na loty krajowe i 20 tys. na loty zagraniczne w momencie ogłoszenia końca działalności OLT Express.
W czwartek, czyli pierwszego dnia problemów z funkcjonowaniem linii OLT Express nie przewieziono 800 pasażerów. W piątek, czyli dzień po tym, jak linia ogłosiła zawieszenie lotów, z lotnisk odeszło z kwitkiem już 6,5 tys. pasażerów.
Wiadomo, że będzie ich jeszcze więcej. Jarosław Frankowski, dyrektor zarządzający OLT Express poinformował właśnie, że linia sprzedała 130 tys. biletów na loty krajowe i 20 tys. biletów na loty zagraniczne, które już się nie odbędą.
- Będziemy starali się oddać pieniądze wszystkim klientom, choć może to potrwać nawet kilka miesięcy - przyznał Frankowski na zaimprowizowanej konferencji prasowej, która odbyła się na trawniku przed terminalem cargo lotniska w Rębiechowie.
Zapowiedział, że klienci, którzy zapłacili za bilety kartami płatniczymi odzyskają swoje pieniądze za pośrednictwem organizacji płatniczych, natomiast kupujący za gotówkę muszą się zgłosić do pośredników, u których kupowali bilety OLT.
Może to jednak być trudne, bo - jak przyznał Frankowski - OLT ma na dziś ok. 300 mln zł długów. Jeszcze w środę informował, że strata linii po trzech miesiącach funkcjonowania wynosi ok. 33 mln zł, przy ok. 80 mln zł przychodów.
Co było przyczyną upadku linii? - Problemy z płynnością pojawiły się w ostatnich tygodniach, wraz z nasileniem się ataków na całą grupę Amber Gold, której jesteśmy częścią - uważa Jarosław Frankowski.
Oba użytkowane przez linię samoloty typu airbus stacjonują obecnie w Warszawie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach