kpkdrwinowo.jun.pl - Republika Drwinowska Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 
Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!

Poprzedni temat «» Następny temat
Doppelgänger Nilkcőlb
Autor Wiadomość
Kuba 
Przyjaciel Forum
NTC- firma z klasą

Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 527
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-04-18, 20:33   Doppelgänger Nilkcőlb  

Doppelgänger Nilkcőlb

Jest to nowy, tani pojazd stworzony przez niemieckich projektantów. Z powodu braku pieniędzy firma została wykupiona przez Cavaliere. Nazwa została bez zmian, a firma zyskała także prawa do produkcji pierwszej wersji pojazdu z 1974 roku- Doppelgänger`a Blőcklin.



Dane ogólne
Nazwa: Doppelgänger Nilkcőlb
Producent: Cavaliere
Miejsce produkcji: Wedel w powiecie Pinneberg, kraj związkowy Szlezwik-Holsztyn, Niemcy

Dane techniczne
Niskopodłogowy pojazd klasy MAXI.
Układ drzwi: 2-2-2
Liczba drzwi: 3
Wysokość podłogi w I drzwiach: 333 mm
Wysokość podłogi w II drzwiach: 333 mm
Wysokość podłogi w III drzwiach: 333 mm
Po zastosowaniu przyklęku: -73 mm
Szerokość drzwi: 1250 mm
Silnik:
Doppelgänger Jann (Omega) 2.0
Skrzynia biegów:
Doppelgänger Maltisse (Alpha) 2.0
Długość: 11 900 mm
Szerokość: 2 600 mm
Wysokość: 3 000 mm
Masa całkowita: 18 000 kg

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 34
Liczba miejsc stojących: 66
Razem: 100
ABS: w wyposażeniu
ASR: w wyposażeniu
EBS: dodatkowo płatny
ESP: dodatkowo płatny
Klimatyzacja kierowcy: w wyposażeniu
Klimatyzacja pasażerów: dodatkowo płatna
Zestaw informacji pasażerskiej: dodatkowo płatny
Przyklęk: w wyposażeniu

Możliwa produkcja wersji o układzie drzwi: 2-2-0. Możliwe wyposażenie pojazdu w silnik Doppelgänger Jann Eco 1.0- elektryczny lub w napęd gazowy. Cena nie ulegnie zmianie*.

Cena:
475 000 PLN

Cena z klimatyzacją pasażerską, EBS, ESP i zestawem informacji pasażerskiej:
495 000 PLN


Testowanie: za darmo **
___________________________________________________________________________
*-cena z napędem gazowym- upusty do 465 000 PLN!
**- powyżej 30 dni płatne dodatkowo 200 PLN dziennie, maksymalnie razem 60 dni
_________________
Koreańskie dwa goryle,
z senatorem miłe chwile...
 
 
     
REKLAMA 

Firma: Neptun Transport Company
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 3027
Wysłany: 2013-04-18, 20:47     

 
 
     
Tramwajarz 
Administrator

Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 3027
Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-04-18, 20:47     

1. Jest dostępny napęd LNG?
2. Światła i zderzak przypomina mi Jelcza M125M ;-)
3. Nie wiem czy ta przednia szyba nie jest za nisko, moim zdaniem jest to kiepskie rozwiązanie.
4. Dlaczego na rysunku ten pojazd nie ma żadnego okna otwieranego?

Ogólnie pojazd mi się podoba, chociaż jakby trochę nad nim popracować to było by świetnie.
_________________
Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
 
     
Kuba 
Przyjaciel Forum
NTC- firma z klasą

Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 527
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-04-18, 20:55     

1. Skroplony gaz ziemny... możliwe, możliwe, ale koszta wyniosą około 510 000 PLN, to nie jest popularne rozwiązanie.
2. Konstrukcja bazuje na Jelczu, Manie, Scanii, Irisbusie oraz na czymś, czego nie pamiętam :-P
3. Taka była moja koncepcja, nie spodziewałem się 100% uznania.
4. Można dostosować- wiem, że np. ty lubisz duże przesuwne, zaś ja wolę mniejsze. Zakładam na razie, że druga strona będzie posiadać kilka dużych okien przesuwnych. Z tej strony nie planuję żadnego otwieranego.
_________________
Koreańskie dwa goryle,
z senatorem miłe chwile...
 
 
     
Tramwajarz 
Administrator

Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 3027
Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-04-18, 21:23     

Cytat:
1. Skroplony gaz ziemny... możliwe, możliwe, ale koszta wyniosą około 510 000 PLN, to nie jest popularne rozwiązanie.

Ale jest to bardzo dobre rozwiązanie, silnik jest przy lepszej kondycji niż w CNG, i w dodatku jest to tanie i równie dobre z dieslem, rozwiązanie ;-)

Poważnie się zastanawiam nad kupnem 2 sztuk z LNG ;-)
_________________
Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen modified v0.3 by warna

| | Darmowe fora | Reklama

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13