Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 527 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-05-29, 15:46
Piękny pojazd . Gdyby NTC miało za zadanie rozwój kolei, to z pewnością bym go kupił. Jednakże widzę jedną usterkę: za mało drzwi , ale jak rozumiem to można skorygować do potrzeb klienta.
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-05-29, 15:49
Jakby się dało zamontować trzy pary drzwi na wagon, usunąć toalety i zamontować siedzenia miejskie, to bym kupił kilka sztuk do Drwinowskiej Kolei Dojazdowej zwanej popularnie metrem, chodź nim nie jest
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Specyfikacje poproszę, tzn. ilość członów, prędkość max. (12o, 14o, 16o, lub 200 km/h), czy chcesz klime, rodzaj foteli, system informacji pasażerskiej itp.
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-05-29, 19:22
3 człony, prędkość maksymalna 120km/h, i najlepiej by było gdyby pojazd szybko i dynamicznie ruszał i hamował. Chcę klimę, fotele miejskie, system nagłośnienia pojazdu. I czy dałoby się aby podłoga była na jednym poziomie? Może być wyżej, bo perony na trasie DKDki są dosyć wysokie
A, i my mamy system zasilania 600V (tak jak tramwaje).
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Niestety, nie da rasy zrobić nic z podłogą. Zawsze będzie na silnikach te dwa stopnie wyżej. Ile sztuk? Rozumiem, że malowanie stndardowe? Z silnikiem, to spoko. Pojazd jest bardzo dynamiczny. Nie ma sie co martwić (przynajmniej z hamowaniem, z silnikiem nie jestem pewien, czy rozpędzi ten pojazd dynamicznie, ale nie powinno byc problemów). Okomputerować ci go? monnitoring chcesz? I słyszałem, że lubisz pełne pantografy Jakie dać?
PS. niedawno czytałem o tzw. Module Mocy. W nastepnych generacjach pojazdu planuje to zastosować, a tak BTW w planach mam pojazd piętrowy na bazie tego wozu. Tam raczej wielkich podwyższeń poziomu podłogi nie będzie, bo silnik będzie pod schodami, ale to już szczegóły
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-05-29, 20:18
Skoro maja być schody wewnątrz wagonu to chyba się rozmyślę. To się po prostu źle sprzedaje wyborcom. Oni nie powiedzą pojazd niskowejściowy tylko pojazd ze schodami.
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Ale wszystkie pojazdy tak mają (przynajmniej większość z tych co widziałem na zdjęciach i w realu). Jedyne wyjście z sytuacji, to dostosowanie do wysokich peronów (w ED80 niemozliwe), albo moduł mocy, co z kolei z estetyką nie będzie współgrało.
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-05-29, 20:21
To jest raczej coś w rodzaju metra (zresztą zostało nazwane metrem do celów marketingowych), więc ma wysokie peron i powinno mieć wszystkie bebechy pod podłogą. Ale skoro się nie da to nie nalegam.
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Zalecam czekać na następną wersję (zaraz po narysowaniu piętrusa się za to wezme) która będzie bardziej elastyczną odmianą.
Jak sama nazwa mówi (ED80) wóz nadaje się bardziej na dalsze trasy, zresztą tak samo jak ELF.
I tak dalej nalegam na zakup tej wersji Może się przydać jako dalekobieżna, albo regionalna. Mogę dodać pierwszą klasę No weź pan
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach