kpkdrwinowo.jun.pl - Republika Drwinowska Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 
Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolej
Autor Wiadomość
krystian_draco 
Przyjaciel Forum
Chodnikmaster

Wiek: 24
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 763
Skąd: Oxford
Wysłany: 2013-06-20, 21:46   Kolej

Temat do rozmowy o kolei.

Może ja zaczne:


http://www.youtube.com/wa...xPFoj5GTfosjdCw


Co o tym myślicie? Wd mnie to najładniejszy EZT jaki kiedykolwiek widziałem...
... I jednocześnie polski i szybki... . Tylko z wnętrzem mogli się bardziej postarać, ale to już przewoźnik decyduje. A co do prezentacji składu, to też jestem pod wrażeniem. Ciekawe, pomysłowe. A najlepsze jest to, że KD puszcza to w kółko na monitorach w ich wozach :-P
_________________
Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD :-D
 
 
     
REKLAMA 
Leśnik

Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 292
Wysłany: 2013-06-21, 09:26   

 
 
     
Michał 
Przyjaciel Forum
Leśnik

Firma: OMNI-BUS
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 292
Skąd: Oborniki
Wysłany: 2013-06-21, 09:26   

Może i ładny, ale ja tam wolę EN57 w malowaniu Kolei Wielkopolskich, one mają charakter. Kto widział?
 
     
Kuba 
Przyjaciel Forum
NTC- firma z klasą

Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 527
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-06-21, 19:00   

A mi z przynajmniej polskich EZT-ów podobają się najbardziej trójmiejskie EWki 58 (EW58) o nietypowym układzie okien:
wagon skrajny: 3-3-2 (a nie: 3-4)
wagon doczepny: 2-3-3-2 (a nie: 3-4-3)
Ponadto ten skład posiada przyspieszenie a`la metro i interesujące wnętrze, w którym górną część ścianek działowych zastąpiono szybą lub wolną przestrzenią. Składy posiadają- co także nie typowe- poręcze. Składy posiadają inne malowanie niż reszta taboru, które nawiązuje do berlińskich S-Bahnów.
_________________
Koreańskie dwa goryle,
z senatorem miłe chwile...
 
 
     
Michał 
Przyjaciel Forum
Leśnik

Firma: OMNI-BUS
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 292
Skąd: Oborniki
Wysłany: 2013-06-22, 08:50   

Masz jakieś fajne zdjęcia tego dotyczące. Ciekawi mnie ten pociąg.

Jak o kolei to chyba o modernizacji też można, co nie? Bo u mnie od 15 lat się za modernizację linii do Piły biorą i nic.
 
     
krystian_draco 
Przyjaciel Forum
Chodnikmaster

Wiek: 24
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 763
Skąd: Oxford
Wysłany: 2013-06-22, 09:05   

http://rail.phototrans.eu/15,1444,11.html

Tak, EW58 ma potencjał. To prawda... Niestety, już niedługo ich nie będzie... Ma SKM jakieś plany jak je zastąpić?

@Michał: Z tego co pamiętam Poznań - Piła jest niezelektryfikowana? Jeśli tak to dobrze, bo będą tam puszczać SZT, a Wielkopolskie spalinowe maszyny, naprawdę mi się podobają.
A po drugie, ten klimat podróży wlekąc się godzinami z prędkością 20 km/h będzie zawsze inny...

A co do Wielkopolskich SZT, to co myślicie o układzie siedzeń w tym pojeździe? http://rail.phototrans.eu..._SA132_015.html : http://antygaleria.hostit...450aee9d44c22b1 , tym bardziej, że w innych wozach tego typu układ siedzeń jest raczej normalny... http://www.kpinfo.pl/phot...p?photo_id=3553
_________________
Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD :-D
 
 
     
Michał 
Przyjaciel Forum
Leśnik

Firma: OMNI-BUS
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 292
Skąd: Oborniki
Wysłany: 2013-06-22, 15:33   

Jest zelektryfikowana, a pociągi do 70 mają ograniczenie ale muszą 30 km/h jechać. EN 57 dwa na cały dzień i kursy mamy do Piły o 2,6,8,13,15,16,17,19,21 i 23 a do Poznania o 4,5,6,7,9,12,16,19,21, linia jeszcze jest PKP bo KW chce ją przejąc. A wracając do układu siedzeń jest to spowodowane częsta ilością kursów PKSów i Busiarzy do Wolsztyna i Wągrowca oraz z Leszna do Ostrowa i dlatego są szynobusy większe, a i tak ludzie w nich stoją. Wiem bo do kolegi Lubla takim jeżdżę i wkrótce do Ignaca taki pojedzie bo ma trasa z Wągrowca do Bydgoszczy być wyremontowana i linia Pn-Bydgoszcz nie przez Gniezno będzie.
 
     
Kuba 
Przyjaciel Forum
NTC- firma z klasą

Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 527
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-06-23, 13:02   

krystian_draco napisał/a:
http://rail.phototrans.eu/15,1444,11.html

Tak, EW58 ma potencjał. To prawda... Niestety, już niedługo ich nie będzie... Ma SKM jakieś plany jak je zastąpić?



Z tego co mi wiadomo (oczywiście mogę być w błędzie) dwa składy Ewek mają zostać wyremontowane, a reszta ma zostać bez zmian. Aktualnie rzadko wyjeżdżają w trasę, o wiele częściej stoją w Cisowej (elektrowozownia SKM).
Ogólnie rzecz biorąc SKM nie zamierza kupować nowych składów, tylko będzie je remontować. Do 2015 ma być wyremontowana połowa dzisiejszego taboru.
_________________
Koreańskie dwa goryle,
z senatorem miłe chwile...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen modified v0.3 by warna

| | Darmowe fora | Reklama

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12