Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Co o tym myślicie? Wd mnie to najładniejszy EZT jaki kiedykolwiek widziałem...
... I jednocześnie polski i szybki... . Tylko z wnętrzem mogli się bardziej postarać, ale to już przewoźnik decyduje. A co do prezentacji składu, to też jestem pod wrażeniem. Ciekawe, pomysłowe. A najlepsze jest to, że KD puszcza to w kółko na monitorach w ich wozach
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 527 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-06-21, 19:00
A mi z przynajmniej polskich EZT-ów podobają się najbardziej trójmiejskie EWki 58 (EW58) o nietypowym układzie okien:
wagon skrajny: 3-3-2 (a nie: 3-4)
wagon doczepny: 2-3-3-2 (a nie: 3-4-3)
Ponadto ten skład posiada przyspieszenie a`la metro i interesujące wnętrze, w którym górną część ścianek działowych zastąpiono szybą lub wolną przestrzenią. Składy posiadają- co także nie typowe- poręcze. Składy posiadają inne malowanie niż reszta taboru, które nawiązuje do berlińskich S-Bahnów.
Tak, EW58 ma potencjał. To prawda... Niestety, już niedługo ich nie będzie... Ma SKM jakieś plany jak je zastąpić?
@Michał: Z tego co pamiętam Poznań - Piła jest niezelektryfikowana? Jeśli tak to dobrze, bo będą tam puszczać SZT, a Wielkopolskie spalinowe maszyny, naprawdę mi się podobają.
A po drugie, ten klimat podróży wlekąc się godzinami z prędkością 20 km/h będzie zawsze inny...
Jest zelektryfikowana, a pociągi do 70 mają ograniczenie ale muszą 30 km/h jechać. EN 57 dwa na cały dzień i kursy mamy do Piły o 2,6,8,13,15,16,17,19,21 i 23 a do Poznania o 4,5,6,7,9,12,16,19,21, linia jeszcze jest PKP bo KW chce ją przejąc. A wracając do układu siedzeń jest to spowodowane częsta ilością kursów PKSów i Busiarzy do Wolsztyna i Wągrowca oraz z Leszna do Ostrowa i dlatego są szynobusy większe, a i tak ludzie w nich stoją. Wiem bo do kolegi Lubla takim jeżdżę i wkrótce do Ignaca taki pojedzie bo ma trasa z Wągrowca do Bydgoszczy być wyremontowana i linia Pn-Bydgoszcz nie przez Gniezno będzie.
Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 527 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-06-23, 13:02
krystian_draco napisał/a:
http://rail.phototrans.eu/15,1444,11.html
Tak, EW58 ma potencjał. To prawda... Niestety, już niedługo ich nie będzie... Ma SKM jakieś plany jak je zastąpić?
Z tego co mi wiadomo (oczywiście mogę być w błędzie) dwa składy Ewek mają zostać wyremontowane, a reszta ma zostać bez zmian. Aktualnie rzadko wyjeżdżają w trasę, o wiele częściej stoją w Cisowej (elektrowozownia SKM).
Ogólnie rzecz biorąc SKM nie zamierza kupować nowych składów, tylko będzie je remontować. Do 2015 ma być wyremontowana połowa dzisiejszego taboru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach