Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Długość - 12000 mm
Szerokość - 2550 mm
Wysokość - 2870 mm/klimatyzacja 2884 mm
Wysokość podłogi drzwiach - 233 mm/przyklęk 144 mm
Masa całkowita - 17500 kg
Rozstaw osi - 6000 mm
SILNIKI I SKRZYNIE BIEGÓW:
1)MAN D0826 LOH18 Euro5 220 KM + ZF Ecomat 6HP602
2)Iveco NEF N60ENT EEV 264 KM + Allison T280R
3)IVECO Cursor 78 ENT EEV 290 KM + ZF 6AP 1700 B Ecolife lub Voith Diwa D864.5
3)IVECO Cursor 78 ENT EEV 330 KM + ZF 6AP 1700 B Ecolife lub Voith Diwa D864.5
5)DAF PE228 EEV 320 KM + ZF 6AP 1700 B Ecolife lub Voith Diwa D864.5
6)MB OM 926 hLA EEV 320KM + ZF 6AP 1700 B Ecolife lub Voith Diwa D864.5
7)Cummins ISLGeEV 320 LNG + ZF-Ecomat 6HP 504e lub Voith Diwa 854.5
możliwość zamówienia innych
WERSJE WYPOSAŻENIA
economiczna
klimatyzacja dla kierowcy ,trzy kasowniki R&G, komplet wyświetlaczy R&G siedzenia z puchem, antypoślizgowa podłoga, przyciski do otwierania drzwi wewnątrz i na zewnątrz, przyciski "STOP" na żądanie wewnątrz, miejsce dla inwalidy lub wózka dziecięcego,nagłośnienie pojazdu .
standard
Dodatkowo do wersji ekonomicznej
świtała dzienne,halogeny, światła przeciwmgielne ,klimatyzacja cało-pojazdowa,AIR-Bag dla kierowcy ,Lusterka Regulowane Elektrycznie,Okna na Elektro magnes
prestiż
Dodatkowo do wersji standard
reflektory bi ksenonowe,klimatyzacja śródziemnomorska ,ogrzewanie skandynawskie,biletomaty R&G, wyświetlacze LCD do tras i reklam (w sumie 3 sztuki
z przodu,z tyłu i na kabinie kierowcy),kurtyny powietrzne w kabinie kierowcy
,podgrzewany fotel Kierowcy, Wi-Fi,podgrzewane Lusterka,Monitoring
CENNIK:
Wersja ekonomiczna :
Silnik MAN D0826 LOH18 490 000 PLN
Silnik Iveco NEF N60ENT EEV 520 000 PLN
Silnik IVECO Cursor 78 ENT EEV 290 KM 530 000 PLN
Silnik IVECO Cursor 78 ENT EEV 330 KM 540 000 PLN
Silnik DAF PE228 320 KM 545 000 PLN
Silnik MB OM 926 hLA 320 KM 550 000 PLN
Silnik Cummins ISLGeEV 320 570 000 PLN
Wersja standart :
Silnik MAN D0826 LOH18 550 000 PLN
Silnik Iveco NEF N60ENT EEV 570 000 PLN
Silnik IVECO Cursor 78 ENT EEV 290 KM 600 000 PLN
Silnik IVECO Cursor 78 ENT EEV 330 KM 610 000 PLN
Silnik DAF PE228 320 KM 620 000 PLN
Silnik MB OM 926 hLA 320 KM 630 000 PLN
Silnik Cummins ISLGeEV 320 650 000 PLN
Wersja prestiż :
Silnik MAN D0826 LOH18 niedostępny w tej wersji
Silnik Iveco NEF N60ENT EEV 640 000 PLN
Silnik IVECO Cursor 78 ENT EEV 290 KM 660 000 PLN
Silnik IVECO Cursor 78 ENT EEV 330 KM 670 000 PLN
Silnik DAF PE228 320 KM 700 000
Silnik MB OM 926 hLA 320 KM 720 000 PLN
Silnik Cummins ISLGeEV 320 760 000 PLN
możliwość zrobienia własnej wersji
Ostatnio zmieniony przez Kris07 2014-01-06, 17:06, w całości zmieniany 3 razy
REKLAMA Chodnikmaster
Dołączył: 23 Cze 2012 Posty: 763
Wysłany: 2013-04-07, 14:57
Ostatnio zmieniony przez krystian_draco 2014-01-06, 17:06, w całości zmieniany 3 razy
od 8 do 22. Poproszę rysunek testera. Będę go testował w Państwie Bydgoskim.Będzie dowoził pasażerów na prom mojej firmy. Można się spodziewać wersji 15 i 18 metrowej?
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-04-07, 15:18
Kupię jedną sztukę.
Silnik MAN D0826 LOH18, i tak:
-Siedzenia skajowe (z Jelcza PR110M), a jak się nie da to wyślijcie pojazd bez siedzeń;
-Kabina półotwarta, nie za duża
-bez kasowników
-bez przycisków do otwierania drzwi i bez rampy dla inwalidów
-z przyciskiem NŻ
-bez nagłośnienia
-bez wyświetlaczy, tzn. na zewnątrz puste miejsce zamiast wyświetlaczy
-malowanie śnieżnobiałe
Jakbyś miał jakieś wątpliwości to śmiało pytaj
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Kupię jedną sztukę.
Silnik MAN D0826 LOH18, i tak:
-Siedzenia skajowe (z Jelcza PR110M), a jak się nie da to wyślijcie pojazd bez siedzeń;
-Kabina półotwarta, nie za duża
-bez kasowników
-bez przycisków do otwierania drzwi i bez rampy dla inwalidów
-z przyciskiem NŻ
-bez nagłośnienia
-bez wyświetlaczy, tzn. na zewnątrz puste miejsce zamiast wyświetlaczy
-malowanie śnieżnobiałe
Jakbyś miał jakieś wątpliwości to śmiało pytaj
Siedzenia mam bo montuje je w autobusach lokalnych
tylko że są pokryte trochę innym materiałem
Cena za taką wersje wyniesie 430 000 zł
jaka z tyłu wnęka na wyświetlacz ma być taka jak w testerze czy pojedyncza
Co do lusterek powinny wytrzymać ,są solidnej niemieckiej produkcji ,poszycie jest zrobione ze stali kwasoodpornej więc powinno wytrzymać .lakier jest najwyższej jakości testowany przez niemiecką firmę Henkel.
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach