Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Wysłany: 2013-05-29, 20:54 Przetarg nr. B-Z08/2013
BUS-Zbyt sp. z. o. o. z siedzibą w Rzeszowie ogłasza przetarg nieograniczony na:
Zakup autobusów:
2 Sztuki autobusów o długości od 24 do 26 metrów;
1 Sztuka autobusów o długości 20 metrów;
Wymagania:
-stan autobusu: nówka lub egzemplarz demonstracyjny
-Automatyczna Skrzynia Biegów
Europejski Silnik
-klimatyzacja
-ABS
-ASR
- Wyświetlacze R&Gplus
- Kasowniki R&G z EM
- System Informacji Pasażerskiej
- Biletomaty
- System Zapowiedzi Przystanków
Rozpatrzona zostanie każda oferta do dnia 4.06.20123.
Wybrane w przetargu autobusy muszą zostać dostarczone najpóźniej do 10.06.2013r.
Organizator przetargu zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia przetargu (jeśli zajdzie taka potrzeba).
Przy składaniu oferty proszę wstawić obrazek z danym pojazdem.
w każdej kategorii może wygrać inna firma
Firma: Warsbus
Model: Warsbus Intelligence 24
Wyposażenie:
Automatyczna Skrzynia Biegów Warsbus Intelligence Automatic 1
Europejski silnik Warsbus Ecobus I z normą EEV
Klimatyzacja
ABS, ASR, ESR
Wyświetlacze R&Gplus, Kasowniki R&G z EM, System Informacji Pasażerskiej
Biletomaty, System Zapowiedzi Przystanków
Airbag dla kierowcy, imobilizer z alkomatem
Czujniki w silniku, aby nie doszło do pożaru
Dodatkowe schładzanie silnika w przypadku przegrzewania.
System awaryjnego wyłączania zasilania w całym pojeździe w przypadku awarii
System nagrzewnic i dmuchaw na szybach przednich
Możliwość zamontowania napędu gazowego, elektrycznego, również tzw. "Ruskiej Hybrydy"
Specjalne akumulatory i system odzyskujący ze spalanej benzyny 1/6 energii, co pozwala na dodatkowe 40 minut jazdy bez paliwa.
Filtry, dzięki którym wydziela do atmosfery mniej trujących gazów - dwutlenku węgla.
System naprowadzania, ułatwiający drogę
Ciepły guzik
Rampy dla niepełnosprawnych w 2,3 i 4 drzwiach
System kamer zewnętrznych ułatwiających
Spalanie: 47l/100km lub 21,1m3/100km - w przypadku CNG
Miejsc siedzących: 65
Miejsc stojących: 150
Razem: 215
Firma: Warsbus
Model: Warsbus Intelligence 20
Wyposażenie:
Automatyczna Skrzynia Biegów Warsbus Intelligence Automatic 1
Europejski silnik Warsbus Ecobus I z normą EEV
Klimatyzacja
ABS, ASR, ESR
Wyświetlacze R&Gplus, Kasowniki R&G z EM, System Informacji Pasażerskiej
Biletomaty, System Zapowiedzi Przystanków
Airbag dla kierowcy, imobilizer z alkomatem
Czujniki w silniku, aby nie doszło do pożaru
Dodatkowe schładzanie silnika w przypadku przegrzewania.
System awaryjnego wyłączania zasilania w całym pojeździe w przypadku awarii
System nagrzewnic i dmuchaw na szybach przednich
Możliwość zamontowania napędu gazowego, elektrycznego, również tzw. "Ruskiej Hybrydy"
Specjalne akumulatory i system odzyskujący ze spalanej benzyny 1/6 energii, co pozwala na dodatkowe 40 minut jazdy bez paliwa.
Filtry, dzięki którym wydziela do atmosfery mniej trujących gazów - dwutlenku węgla.
System naprowadzania, ułatwiający drogę
Ciepły guzik
System kamer zewnętrznych ułatwiających
Spalanie: 43l/100km lub 18,5m3/100km
Miejsc siedzących: 55
Miejsc stojących: 130
Razem: 185
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-06-03, 06:41
Firma: Kazimierz SA
Model: Kazimierz CFPK 12+ Kazimierz CFPK 12D
Wyposażenie:
-Kazimierz CFPK 12
Autobus Kazimierz CFPK 12 mieści aż 110 osób z czego 32 osoby mogą podróżować na miejscach siedzących i aż 6 miejsc dostępnych jest z poziomu podłogi. Autobus wyposażono w mocniejszy silnik MAN D2866 o mocy znamionowej 310 KM, dzięki czemu nawet z doczepą autobus jeździ dosyć płynnie. Autobus z przyczepą pali około 40 litrów na 100 kilometrów, bez przyczepy starczy mu około 25-30 litrów. Dodatkowo dajemy darmowy system naprowadzania autobusu przez kierowcę, czyli mówiąc po ludzku dajemy aktualną mapę Drwinowa i Republiki Drwinowskiej do każdego wozu
Cena: 470 000 złotych (cena pojazdu silnikowego, wyposażenie wymagane w przetargu)
Model: Kazimierz CFPK 12D
Wyposażenie:
-Kazimierz CFPK 12D
Autobus Kazimierz CFPK 12D mieści aż 110 osób z czego 35 osoby mogą podróżować na miejscach siedzących i aż 23 miejsc dostępnych jest z poziomu podłogi. Autobus nie ma silnika i porusza się dzięki pojazdowi Kazimierz CFPK 12, powoduje to że jest więcej miejsc siedzących z poziomu podłogi. Dodatkowo dajemy darmowy system naprowadzania autobusu przez kierowcę, czyli mówiąc po ludzku dajemy aktualną mapę Drwinowa i Republiki Drwinowskiej do każdego wozu Pojazd doczepny wyposażony jest w system hydrauliczny ułatwiający skręcanie, dzięki czemu promień skrętu wynosi tyle co w normalnym autobusie przegubowym
Cena: 440 000 złotych (cena pojazdu doczepnego, wyposażenie wymagane w przetargu)
Dodatkowo chcieliśmy podkreślić wielkie zalety takich pojazdów
W godzinach szczytu jeździć może autobus silnikowy+ przyczepa, później doczepę można odkręcić i zostawić na pętli. Autobus może jeździć dalej i nie musi zjeżdżać do zajezdni.
W zależności od linii, dzięki unifikacji modeli, można stworzyć zestaw 22 metrowy czyli na przykład 12 metrowy pojazd silnikowy + przyczepa lub na odwrót, czyli 10 metrowy pojazd silnikowy i 12 metrowa przyczepa.
24 metrowy pojazd z przyczepą zajmuje mniej miejsca w zajezdni niż tradycyjny przegubowiec. Tu powraca argument że przyczepę zawsze można zostawić na pętli, ewentualnie postawić w zajezdni obok wozu silnikowego.
Więcej miejsc z poziomu podłogi
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-06-03, 06:46
Firma: Kazimierz SA
Model: Kazimierz CFPK 10+ Kazimierz CFPK 10D
Wyposażenie:
-Kazimierz CFPK 10
Autobus Kazimierz CFPK 12 mieści aż 95 osób z czego 28 osoby mogą podróżować na miejscach siedzących i aż 4 miejsca dostępne są z poziomu podłogi. Autobus wyposażono w mocniejszy silnik Cummins ISB6.7EV 285B o mocy znamionowej 285 KM, dzięki czemu nawet z doczepą autobus jeździ dosyć płynnie. Autobus z przyczepą pali około 35 litrów na 100 kilometrów, bez przyczepy starczy mu około 25 litrów. Dodatkowo dajemy darmowy system naprowadzania autobusu przez kierowcę, czyli mówiąc po ludzku dajemy aktualną mapę Drwinowa i Republiki Drwinowskiej do każdego wozu
Cena: 425 000 złotych (cena pojazdu silnikowego, wyposażenie wymagane w przetargu)
Model: Kazimierz CFPK 10D
Wyposażenie:
-Kazimierz CFPK 12D
Autobus Kazimierz CFPK 12D mieści aż 95 osób z czego 31 osób mogą podróżować na miejscach siedzących i aż 19 miejsc dostępnych jest z poziomu podłogi. Autobus nie ma silnika i porusza się dzięki pojazdowi silnikowemu Kazimierz CFPK 10, powoduje to że jest więcej miejsc siedzących z poziomu podłogi. Dodatkowo dajemy darmowy system naprowadzania autobusu przez kierowcę, czyli mówiąc po ludzku dajemy aktualną mapę Drwinowa i Republiki Drwinowskiej do każdego wozu Pojazd doczepny wyposażony jest w system hydrauliczny ułatwiający skręcanie, dzięki czemu promień skrętu wynosi tyle co w normalnym autobusie przegubowym
Cena: 400 000 złotych (cena pojazdu doczepnego, wyposażenie wymagane w przetargu)
Dodatkowo chcieliśmy podkreślić wielkie zalety takich pojazdów
W godzinach szczytu jeździć może autobus silnikowy+ przyczepa, później doczepę można odkręcić i zostawić na pętli. Autobus może jeździć dalej i nie musi zjeżdżać do zajezdni.
W zależności od linii, dzięki unifikacji modeli, można stworzyć zestaw 22 metrowy czyli na przykład 12 metrowy pojazd silnikowy + przyczepa lub na odwrót, czyli 10 metrowy pojazd silnikowy i 12 metrowa przyczepa.
24 metrowy pojazd z przyczepą zajmuje mniej miejsca w zajezdni niż tradycyjny przegubowiec. Tu powraca argument że przyczepę zawsze można zostawić na pętli, ewentualnie postawić w zajezdni obok wozu silnikowego.
Więcej miejsc z poziomu podłogi
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-06-04, 06:47
Takie coś mniej więcej?
Co do ruskiej hybrydy i innych, to oczywiście tylko wymaga to dodatkowej zabudowy. Panie! Jak pan chcesz to ja nawet mogę fontannę na środku zamontować
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
No tak proszę o wersje na CNG .Silnik Iveco lub Mercedesa o mocy co najmniej 260 KM norma EEV
jak w wymaganiach + ESP,Immobilizer z Alkomatem ,zabezpieczenia przeciw zapaleniu się silnika,klimatyzacja śródziemnomorska i ogrzewanie skandynawskie,blokada okien na kluczyk lub elektromagnes
Liczba kasowników Autobus 3 sztuki,przyczepa 2 sztuki
proszę o drzwi od skokowe (w przyczepie jednopłatowe (tak jak w SU12 NE) ) a między nimi prosze zrobić wąską szybę odstępu
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach