Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Jak byłem w Warszawie ,i jechałem SM10 na 192 ...może i nieźle się zbiera ale jeśli chodzi o pojemność i konstrukcje to fuszerkę nieźle odwalili więc w porównaniu z naszymi Autosanami są słabe
SM12 nie jechałem w Warszawie (nie miałem okazji)
w PKS Rzeszów jechałem SN11 i tak mnie wytelepało że miałem dość po dwóch przystankach ( a droga była równa ,pojazd miał wtedy niecały rok i ok 50 tyś km)
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-06-18, 18:33
Znowu schodzimy do kwestii kosztów... Jak się wkłada pieniądze i się dba o autobus to się nie telepie. Firma Solbus na prawdę ostatnio o wiele się poprawiła w ostatnich latach.
A argument o pojemności jest...śmieszny. Ten twój Autosan mieści 80-95 osób, a Solbus 95 osób... Faktycznie, są różnice w pojemności...
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
To są akurat suche dane wg naklejek nasze Autosany pomieszczą w sumie 89 osób ale któryś dyspozytor przez pomyłkę wysłał go na linię na którym popularność przekracza nawet 100 osób i o dziwo dało się wtedy wejść chociaż był lekki ścisk
a jeśli chodzi o cenę to Autosan sprzedał nam te autobusy (bogate wyposażenie) za 750 000 zł/sztukę kiedy solbus Chciał 810 000 zł/sztukę z gorszym wyposażeniem i z układem drzwi 2-2-0 (wymagane było 2-2-2 lub 1-2-2) a oni marudzili
PS.Fakt PKS Rzeszów nie dba o autobusy jeszcze złożył wniosek a przyjęcie to ZTMu i tym już przegiął na szczęście jest rozpatrzony negatywnie )
Do moich najgorszych wozów niewątpliwie należy Solaris, I i II generacji (oprócz LE, bo za wszystkimi wyrobami Solarisa które są LE przepadam, szczególnie U15 i U12) ...
Do moich ulubionych to L11, M11, H9, a z nowszych to lubie nowsze MANy LE.
Ale niewątpliwie moim ulubionym autobusem jest Setra S417 HDH, a z miejskich to oczywiście Drałowianin H11 :P
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Firma: Blue Lines Transport Cmp.
Dołączył: 19 Sty 2013 Posty: 484 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-07-21, 21:23
Funkcja pozabranżowa: Prezydent Dąbrowy Nabrzeżnej
Tramwajarz napisał/a:
Byłeś? Jechałeś? Czy tylko tak mówisz żeby fasonu nie tracić?
Ja byłem i jechałem, a to w jakim stanie są to tylko sprawa ich wieku. Ludzie jaki jest sens rozmawiac o wozach które pare miesięcy jeżdżą?!
Tramwajarz napisał/a:
Klimatyzacja, działa (w przeciwieństwie do tych zasranych Solarisów, Conect i innych)...
To że w starych Solarisach nie działa to tylko i wyłącznie wina MZA bo nie odgrzybia, a w Soalrisie jest automatyczna blokada. Cd. conecto, działa, ale nie wyrabia. U mnie conecta są dłużej.
Tramwajarz napisał/a:
Siedzenia wygodne jak mało kiedy
Projekt MANa -.-
Tramwajarz napisał/a:
Wieża nie duża, ale silnik nieźle się zbiera
Z tyłu nie ma tylnej szyby, dzięki czemu o wiele łatwiej jest prowadzić tzw. czynności serwisowe
Nic nie trzeszczy, kierowcy chwalą... Nic tylko jechać!
To że nic trzeszczy to tylko kwestia czasu, opinia kierowców też.
Tramwajarz napisał/a:
Z kolei jechałem też Solbusem SN11 i Solbusem B9,5 w ZKM Ilawa. Ten pierwszy, z racji że jest jedynym niskopodłogowcem w firmie ma przejechane sporo ponad 630 000 kiliometrów. I też. Nic nie trzeszczy, wentylacja dobra, kierowcy chwalą... I jeszcze tani w dodatku... Czy my na pewno mówimy o tym samym Solbusie?
SN a BN to zupełnie inne wozy, bo SN opiera się konstrukcyjnie na MAZie 203, SN zaś na Solarisie, a BN to zupełnie inna bajka. Ale mówimy o BN, W Gdańsku jeżdżą już parę lat i... rurki w środku odpadają, klimatyzacja działa przez pięc minut po odpaleniu wozu, drzwi rozregulowane, fotokomórki nie działają, poczekaj ze trzy lata i zobaczysz.
Poza tym Solbus zawsze był i będzie szrotem, co prawda egzemplarze dla MZA jeszcze się trzymają ale to kwestia czasu. I nie narzekaj tak na Solarisy bo one i Conecta i te od siedmiu boleści Solbusy przeżyją.
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-07-21, 21:29
Ja chciałem tylko przypomnieć że właścicielem Solarisa jest człowiek o obywatelstwie Niemieckim. W dodatku wszystko opracowywała firma niemiecka. No, to tyle w kwestii "polskich autobusów solaris".
A tak w ogóle to teraz nie kupuje się autobusów tak jak kiedyś, czyli że żeby 30 lat pochodził. W styczniu najstarszymi autobusami w Warszawie będą trzy Solarisy z 1999 roku, bo te padła (czyt. Neoplany i stare Jelcze) będą golić kolejne pokolenia Polaków
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Lionsek, jechałem wczoraj. Na jeździe próbnej z Murowanej do Rogoźna i powrót. Mam film ale telefonem 1.6MP więc gówniany to nie pokaże. A po drugie InterUrbino jeździ niekiedy u mnie w Obornikach bo PKS Poznań akie kupiło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach